Wednesday, July 23, 2008

Result MUET

Keputusan MUET.


Listening 33/45

Speaking 12/45

Reading 46/135

Writing 20/75


Aggeragated score 111/300


Band Achieved: 2


Sepatah kata rakanku.. Hang bisu ke masa speaking test ari tu?
Walau apapun, aku dah cukup bahagia dengan keputusan itu kerana pihak universiti yang aku belajar tu nak band 2 je.. Cukup-cukup makan. Tak mahu ulangi lagi test yang mengerikan itu... Kalau dulu nak band 3, tapi ramai yang tak boleh konvo disebabkan muet, so tahapnya diturunkan ke band 2... Syukur Alhamdulillah.

4 comments:

Suka Bebel said...

MUET?hehe...dulu sebelum grad risau juga sbb cuma dapat band 3. takut tak dpt kerja. alhamdulillah, rezeki melimpah.hehe

Hartini Omar said...

congrats kak.. work harder!

WS Zuriati said...

tq ckg yang suka membebel..

Cikgu memang macam tu.

Tq tini.

Eeei..teruknya result akak.

Anonymous said...

aku pon dpt band 2 jugak utk MUET ujung taun 2008..
risau gle aku takut xdpt masuk u..aku dak pasum n nk abes bulan 4 ni.. nk tnye..klo kejuruteraan die amek x band 2?